men tjaaaa

Hej! Glömde ju skriva förut att jag och karro bytte julklappar igår, fick en as söt stickad kofta av na som är typ gammelrosa, och en affisch över new york. Fast den visste jag att jag skulle få hehe, för när vi va på birsta så pekade jag ut den och skulle köpa den men så fick jag inte de för karro, jag förstod iiinte varför ;)

Ja jag är iallafall hemma nu, jag och janine gick ner mot timrå. Ponthus, johan och benny hade hyrt nått relaxrum där johan bor så vi gick in där och värmde oss ett tag :) sen gick vi till ica och köpte godis och cola, gooottt. Stack ner dit igen och va där ett tag, kollade på simpsons :) så skulle ponthus gå hemåt och då följde jag och janine med och satt i trapphuset med han, fast där vart vi utkörda så vi gick till nästa trapphus, hahah känns som att de alltid blir så :o vi gick väl hem runt kvart i tolv. Planerade året, ska bli värsta hälsosam! Jag ska faktiskt börja äta frukt och grönsaker, de ni! Det blir nå nytt för linda.

Men nu ska jag gå och prata med mamma om imorn, då det är nyår!!!
Så godnatt! :)

jag, myskoftan & korvfingrarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0