kuligt

Värsta kul hos karro, vi satt och kollade igenom en massa filmer från hennes videokamera som hon haft sen sexan. Gud va små vi var då! Jag har inte tänkt på mej som liten när jag tänkt på hur jag var i sexan, men jag var värsta liten :o och asmörkt hår hade jag också! Hahah också sötaste familjen, hade hon gått runt och intervjuva allihopa av dom, sen hade hon värsta zoomen på hennes ansikte och allt, haha asså det var helt klockrent :d

Var väl helt okej på teatern ikväll, vi fick manus! Eller 4 färdigskrivna sidor, dom har inte tänkt ut fortsättningen än. Men det kommer väl! Och när vi slutade så väntade och väntade vi, men det kom ingen skjuts. Så ringde jag på pappas jobb telefon men där svarade han inte, så ringer jag på andra som han alltid lämnar hemma och där svarade mamma och sa att han va på hockeyn. Dom hade helt glömt bort mej och karro! :o så fick mamma åka och hämta oss också fick vi sitta därinne i över en timme och vänta haha, kanonkul! Dessutom så var vi ensamma sista minuterna för han som skulle låsa var tvungen att åka och hämta nycklarna, så hade våran teaterlärare suttit och berättat spökhistorier om det där stället. Wiihoo? Inte för att jag tror på det men det var ju lite olustigt eller vad man säger, haha.


Också hade vi massage, så himla skööönt!!
Men nu ska jag sova,
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0