kortis

Idag följde jag, linnéa, claudia, ponthus, johan och bubbas med på en kompis rättegång. Den va jättelång! Sen stack jag, linnéa och ponthus till katrinelund och västermalm med sebbe innan vi stack till linnéa och drack oboy :) så har jag fått lånat hennes busskort så jag och ponthus kunde ta oss hem till timrå, alla mina har ju minus! Alla är likamed två. Gick upp till ponthus och gjorde makaroner, pappa hämtade mej för kanske en halvtimma sen? Tog en dusch och nu väntar jag på att mamma ska duscha klart så ska familjen ha myskväll :) vet inte vilken film det är men det är väl en familjefilm iallafall, ganska svårt att välja en film som ska passa barn mellan 6 till 17 år..

Ska gå och fika nu iallafall, så skriver jag mer imorn,
hejs :)

babyboo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0