johnny depp

Åh vad jobbigt, jag ska skriva en recension om blow.. jag fattade inte så mycket, älskade bara att det var en så grymt bra skådespelare hehe.

MIN IDOOOOOOOOOOOOL!

A och snart är det mat, dvs lax.. får en känsla av att jag ska ta mej en tripp till papperskungen och äta? Om det finns mat där vill säga! Jag har inga pengar att äta för iallafall, bara 30 kr som jag ska sola för sen :) med karro, sen ta jag tre bussen hem för vi slutar tidigare idag woho! Då ska jag duscha, sen är det sista teatern innan skolan börjar igen. Efter lovet alltså. Och om prick en vecka är det lov, förjävla skönt.                     

Jaja nu ska jag fortsätta äta lakris hihi ,
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0