jaaaa



.. när jag är sur/ledsen biter jag mej i läppen för att hålla mej lugn
.. Förut var jag sämst på att säga nej, det fanns liksom inte i min ordlista
.. Jag sjunger JÄMT när jag är ensam eller med familjen
.. Jag får ångest väldigt ofta
.. Och lider verkligen av beslutsångest!!
.. Jag är ärlig av mej
.. Jag har svårt att öppna mej & lita på folk
.. När jag var liten va jag värsta pojkig och ville bli punkare.. hehe
.. Jag tänker inte så långt i alla lägen
.. Men jag har det lätt att tänka mej in i andras situationer
.. Jag kan vara rätt så taskig, jag vet inte varför, det bara blir så
.. Jag har aldrig varit så kär som jag är i ponthus
.. Karro och linnéa är mina absolut bästa vänner
.. jag har satt upp ett jävelst svårt nyårs löfte för mej
.. Jag hatar att frysa, vilket man gör på vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0