hoho

Godmorgon :) jag vaknade för tidigt huhu, jag vill sova mer men jag kunde inte somna om.. så jag har varit och ätit mina älskade rost mackor, och nu hade jag tänkt att slå in alla julklapparna och sätta sånna hära "god jul" eticketter eller va det heter på dom. Sen ska jag gömma dom så ingen kan komma och klämma på dom ;) nått som jag mer behöver göra är att städa rummet, men de ska jag dra ut på så länge jag kan så det blir inge av de idag inte. Kanske ska dra till birsta en jättesnabbis och köpa julklapp till karro också? För sen nån gång kommer ponthus, och de är ju bra om jag är hemma då. Men jag vet inte va jag ska kööpa! Men de löser sej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0