hissar & dissar



Massage - jag älskar att få massage! Det är så skönt och man blir helt avslappnad, när vi hade det på teatern var det typ kvällens höjdpunkt! Och när nån killar en i hårbotten, jag ska seriöst ha en personlig massör när jag blir stor!

 

Simpsons maraton - den 26 är det simpsons från klockan två till elva nånting, eller jag är inte säker på tiderna men det är hela dan iallafall. Kung! :D

 

Nyår - jag ska ha så himla kul då, ska inte sitta hemma hela kvällen som jag brukar få göra. Som förra året då jag hade halsfluss och alla ringde och hade så kul.. men jag hade bra sällskap, karro var ju hos mej och la pussel med mej, hehe ;) eller ja hon vill tillägga att hon bara tittade på.. och det blir bra med ett nytt år, 2010 ska bli det bästa året! (Och ja så säger jag varje år)

 

Solarium - värsta bra att man kan hålla sej brun året om, känner mej alltid så ful och äcklig när jag är blek. Efter jul ska jag sola för då lär jag ju ha pengar!

 

Lov - behöver man säga så mycket? Gud va skönt det ska bli att få sova hur länge jag vill, och ha kuuuuuuuuuuuuul. Ingen skola, det säger väl allt.

 



Allt som killar slipper - a vi tjejer måste ha mens, få fet mage, FÖDA EN UNGE! Hur ont måste inte det göra då? Men det är det värt för jag ska ha min liam hihih! A och allt det slipper killarna, dom behöver inte ens fixa sej för att se bra ut ..

Avundsjuka - det är ju bara jobbigt, jag ska inte säga så mycket för jag blir avundsjuk hur lätt som helst, men egentligen är det bara onödigt. Dåligt självförtroende och sånt beror ju på avundsjuka.

 

Snöbollar - jag hatar att gå till maten nu för då flyger det snöbollar runt en! ONT! HATA!

Pengakris - det som jag har just nu, huhu.. det är bara jobbigt.

 

Julmust - för det är äckligt, det ska va coca cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0