hissa & dissa , seriöst ?

Julen - jag är inte värsta julfanset, men det går inte att dissa julen! Kolla på kalle anka, va hela släkten hos mormor, få julklappar. Är det nå mer kul? Att köpa julklappar är mest dyrt och svårt att välja, men det är inge problem att få hehe.

Snabbmat - jag skulle kunna äta pizza varje dag seriöst! Eller kanske inte varje, men varannan, varva med lite kebab, och makaroner. Men jag hatar att vänta på maten så därför är väl snabbmat så bra, kommer typ direkt ;)

Utlandsresor - nu under vintern asså, inte för jag varit på nån och läju inte hända heller men aa, tycker det är roligt för er som får va med om de ;) hahah där lät jag bara patetisk..

Rosetter - speciellt janine & linnéas söta örhängen, och linnéas söta diadem! Så himla sött!

Hockeyn - hahaha finns det nå tråkigare att kolla på seriöst!? Klart att det är kul för dom som är intresserade, och dom som hejar på timrå i elitserien kan ju tänka om. Jag som trodde att dom iallafall hade tagit åtminstone ETT guld, hade dom inte det? ;o nån sa att det inte var så!

Fullt minne - okej jag erkänner jag har inge särskilt att skriva, så jag dissar när det kommer upp "fullt minne" på telefonen så jag måste radera min söta & roliga sms som jag tycker så mycket om att läsa på kvällarna! Hehe

Pissenissar - jaa och de är då såna där människor som går runt och tror att dom är störst, bäst & vackrast. Riktigt jävla störande när ingen gillar dom egentligen.

Att karro inte skickade videon till mej fast jag bad jättesnällt och lovade massa saker så hon skulle skicka den!! - men du gjorde inte de :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0