hejhallå

Dålig uppdatering idag igen, men nu ha jag en snabbis att skriva:

idag blir det birsta sen ska jag nog till skb, så jag skriver nog ikväll nån gång :) ska dit med linnéa hon ska köpa min julklapp bland annat, läju smita efter henne ;) och idag är det 20 minus grader :o tur att jag har långkallingar, mjukisbyxor, kofTa och fetjackan min. Inte fryser jag så mycket inte! Täknte ta halsduken också men det såg så konstigt ut..

Nu har vi engelska, ska se klart en film vi ser :) den är ganska bra, heter typ Leon eller nått tror jag.

På tisdag ska vi ba till skolan i två timmar :o onödigt! Men vi ska ta med fika och kolla på film ;) också få vi betygen.. får iallafall betyg i so, fastän jag inte skulle få det för jag inte hann göra omprovet. Men jag får g ändå :) så nu har jag bara fysiken och kemin att fixa till våren. Kommer inte gå nå vidare för jag har alltid haft problem med dom, men jag sätter iallafall mvg i svenska då. Det är ett som är säkert!

Ska kolla om de är nå roliga filurer som ha bloggat nuja :)
pussheeeeejjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0