hands up


rosa tröja - gina tricot

vitt linne - cubus

gråa leggins - gina tricot


Där har vi ny tröjan , helt okej ändå ju. Kul att ha nått som inte är svart eller grått bara , haha :) vaknade typ tio idag, bytte till siden lakan, la mej och myste lite, det är så skönt me siden! Så tog jag mej en dusch, och nu är jag här. Väntar på att håret ska torka så jag kan göra nått me de! Också behöver jag lite hjälp här, ska jag färga underhåret eller inte? Zaboli har ju snacka så mycke om att jag ska de så jag är snart övertalad. Blir ljus brunt isåfall :) läju få färga minst två gånger, de fick jag ju göra hos frisören i somras för färgen ba rann av håret för de va så sönderblekt.

 

De enda som stå på schemat idag är att familjen ska till ljustorp, vet inte varför är typ middag hos kusinerna eller nått. De blir runt fyra, tro jag ska ut en sväng innan. Få lite motion ;) så måste jag stretcha för de ha jag inte gjort på as länge, börjar känna mej stel ..

 

Men a jag skriver senare nån gång ,

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0