god jul!

Idag blir de en späckad dag med ..

Kalle!!!!
Julmat
Släkt
och
..
..
PAKeEeeEeeET :D

jag har minsann varit och klämt på varenda paket under våran julgran, jag vill så gärna veta vad som är i dom :D:D så har jag önskat god jul till typ alla, och fixat sista julklappen som va till janine :) hon skulle komma förbi med sin idag så då får vi väl byta, så ska jag snacka med mamma och se om vi kan fara förbi karro när vi åker till mormor så få jag byta ännu en :D jag älskar att få saker, och att ge då! Jag bryr mej mer om vad jag ger till mina vänner än vad jag får, för jag hatar att göra folk besvikna. Så jag får hoppas att dom blir nöjda :)

Håller på att klä på mej nu iallafall, vet inte va det blir men nu sitter jag i mina vita leggins, ett svart linne och mamis kavaj, as najs :D

Nu ska jag göra nått med håret, funderar på att trippla eller nått så det inte är helt rakt som det är alltid är. Jag menar, det är ju jul? Nått speciellt ska det väl va då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0