hemma



Nu är jag hemma från karro, som ha nyttjat sin nya systemis riktigt ordentligt! Haha :) men de är väl så de är. Vi kollade på film igår efter vi hade badat, bridget jones dagbok heter den. Ha tänkt hyra den massa gånger men nu är jag glad att jag inte la pengar på den, den sög! :o trodde den skulle va skitbra men så va de ju inte. Sen somnade vi väl runt två eller nått.

Hur ser dagen ut idag då? Jo, jag ska bege mej in mot birsta idag igen ja :d känns som att jag är pepp på de där, får väl se hur länge jag blir där, är nog hemma till sju för då skulle ponthus va hemma, för de är han som ska följa :) sen vet jag inte va jag ska hitta på ikväll, antingen ta jag de lugnt så jag är pigg tills imorn då de är NYÅR! Äntligen, eller så gör jag nått kul så tiden gå snabbt & blir trött så jag somnar i tid ikväll. Det är ett svårt val, haha nejmen jag får väl se sen vad jag känner fööööör :)

Åh, nu sitter mormor och läser lotta på bråkmakar gatan för ludvig, kan ju lova att jag tjuvlyssnar :D

"Du tappade en gran, du tappade en graaaan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0