första gången, woho!



Sol & bad - det är väl ändå det sommarlovet går ut på? Och det är verkligen det bästa som finns! Jag fullkomligt älskar att bada.
Tubtoppar - haha känns löjligt att hissa ett klädesplagg men jag tycker dom är skitsnygga! Speciellt dom långa modellerna som blir som en klänning. Hittade en skitsnygg i tigerränder på vila, kanske blir ett inköp snart? :)
Paljetter - nån som har missat att jag älskar allt som glittrar och glänser?

S N Y G G T !
Vännerna - dom borde man faktiskt hissa jämt, för dom är värd mer än guld. <3



Spöregn - det går bra om det duggar lite, visst det förstör frisyren, men hellre det än när hela himlen bara öser ner.. inte kul lars-olof, inte kul.
Komplex - okej den punkten ska jag inte säga så mycket om, alla har komplex över nånting på sin kropp. Men det är inte så mycket att göra åt saken.. det försvinner inte för att man klagar, tyvärr. Nått som jag verkligen hatar på min kropp är mina höfter.. men what to do?
Mygg - förstör alla fina sommarkvällar, så sjukt störande!
Sommarlovet - jag dissar inte sommarlovet och ledigheten, nejnej, men att det är påväg att ta slut, det känns inte bra alls! Också har inte vädret varit på topp, inte heller så kul.. men det är sånt man får tåla, jag vill ha kvar sommarlovet så jag kan bada istället för att sitta i skolbänken när dom bra dagarna väl kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0