sommarlovet 09


SKOLAVSLUTNING
Slut på åttan, dagen spenderades sovandes med issa och kvällen ute på stan med linnéa, johanna mfl :)


HÅRFÄRGEN
Började blond, slutade blond. Vettefan vad det skulle vara där imellan?


MIDSOMMAR
Dagen var jag hor mormor och morfar med mat och lekar, kvällen var jag hos ellen med henne, karro och adam. Dagen var inte fylld av glädje tyvärr.


HELGEN MED NINA
Eftersom det är så sällan jag träffar nina så blir det så stort varje gång! Vi spenderade dagarna i sjön och kvällarna på stan, love to you!


KARROS KALAS
Enda kalaset på hela sommarn :o och roligt var det!


GATUFESTEN
Gratis kvällen var jag där med ellen och adam och försökte trippa runt i klackeskor.. aj. På torsdagen var vi lite busiga, sen så hittade jag och issa en cykel på navet och drog till max :) sen cyklade vi runt hela kvällen!


SEMESTER
Liseberg, öckerö, linköping, stockholm. Det sistnämda var mest uppskattat!


SOMMARNS VÄRSTA FYLLA
Ehh ja det går ju som det går när man dricker för mycket, minns inte om det var roligt eller inte men antar väl att jag hade kul, och gott var det ;>


LÄGER
Jag och janine skulle ju vara ledare men vi var nog mer deltagare ändå hihi :)


TÄLTNING
Med rombys, det var skojigt att åka ring och mysigt att sitta vid elden!


SELÅNGER
Båda dagarna med janine, sen var vi med mycket annat folk också. Jag som älskar karuseller åkte ju upp alla mina pengar iallafall.


ELLEN
Fattar inte vad det vart med oss, men nu är vi iallafall helt sams igen :)


SOMMARVÄNNER
Dom här tre är nog dom jag spenderat mest tid med på sommarlovet, + många andra, men dom här är dom jag varit med mest.



Det var väl en snabb genomgång från sommarn 09, den har gått i perioder från bra till dålig osv. Längtar redan till nästa sommar och jag hoppas verkligen på bättre väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0