busiga

Goddaaaagens :) idag var det roligt på skolan, vi lekte lekar hela dagen! Först så skulle man dela upp klassen i tre grupper. Jag, karro, linnéa z och jonna nä var i en grupp. Tjejerna i klassen vettu ;) vi skulle göra några uppdrag som stod på ett papper, sen skulle man t.ex äta upp ett äpple snabbast osv. Det gick ganska bra för oss, men tobbes grupp vann.. attans. Men det man vann var bara äckligt godis så det är lugnt!

Sen fick jag skjuts hem av mamma, issa hängde med mej hem. Vi värmde makaroner och kollade på ett program om vad handikappade tyckte om protistuerade, låter väl intressant? Haha issa var helt inne i det :o eller nej, det var ju i barnprogrammet hon fann sej. Eller kanske båda? ;b jaja, sen drog vi iallafall ut med kameran och.. skateboarden! Haha faktiskt så gick det bra att åka :o vi filmade första provningen, då ser ni ju själv att vi har det i blodet. Eller kanske inte i blodet men liksom.. aa, ni fattar! Kanske att vi var lite ringrosliga och sådär men kul var det :)

Självklart har vi varit modell också:

Tony Hawk

Bam Margera

Ouff, hårdingar ;)

Nååhh

Vi hittade en lekpark!

Gungor, minsann

Fläshigaste bilden :)


Hihih issa min vän är så tjusig!
Sen var vi ju lite busig också, med tejpen :):) hehe, men det tar vi en annan gång.

Det blir checkers idag också, funderar på att stanna kvar efteråt och göra lite faser på datorn, om jag orkar. Haha någon som tror dom vet svaret? :o jaja, annars tar jag nog det imorgon. För jag måste göra klart det där nu! Har över en månad på mej men det vore ju vara skönt att vara klar till födelsedagen så det bara är att tuta och köra. Om jag hade haft en moppe då, vill säga. Men man vet ju aldrig vad man får i födelsedagspresent! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0