tv-kväll


Ikväll är det bam-kväll framför soffan! Och jag höll mej från cheese ballzen, hörde ni? Linda henriksson höll sej från cheese ballzen! Snacka om stolt jag är nu :D jag och linnéa har ju våran pakt, inge fetgrejer kommer i våra magar.
Det var lugnt i skb ikväll iallafall,
som ni ser på bilden är jag nyduschad, måste nog blåsa håret så det inte ser ut hur som helst imorgon. Då det är skolfoto!!! Och bennys födelsedag, congratz :)
Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mej, men jag kommer på nått. Hoppas jag..

I sjuan hade jag iallafall jeans, randig t-shirt och svart kofta.
I åttan jeans, svart linne och grå kofta,
så det blir nog nånting som inte är i den stilen. Som att jag ens funderade på jeans.. oskönt är ordet.

Har inte skrivit nått roligt på ett tag jag vet, men jag känner att jag faktiskt har lite bloggtorka nu. Skolan och checkers tar en del tid, också måste jag ha tid med kompisarna. Som imorgon så ska jag först på skolan, sen hem och äta, sen checkers, sen ska jag vara med johanna. Men nått inlägg kan jag ju slänga in lite då och då! :)

Nu är måste jag göra mej redo för natten,
puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0