ta ett till inlägg sen



Hähä claudias bild..

Godmorgon iallafall, klockan är bara 10 men jag har redan varit uppe i en timme! Wow. Känns inge bra att inte kunna blogga när jag när jag på lägret för jag får typ panik om det är mer än 2-3 timmar mellan inläggen..
Packade ner alla mina kläder igår och lämnade bara haramsbyxorna framme, för jag menar dom passar ju till alla väder liksom. Men blir det varmare tar jag nog på mej shorts istället :)

Haha gissa vem som låg på studsmattan och stekte/sov när jag hade duschat klart då? Jo var det inte far min minsann! Tror nog det inte skulle sitta fel att ligga därute så man faktiskt blir lite brun.. ni vet, jag gillar inte min elfensben vita hy. Haha okej jag är inte blek men inte är jag speciellt brun heller!
Hoppas det blir ändring på det.

Nu måste jag sminka mej, och fixa håret.
Så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0