snopp funderingar

Vet ni vad jag kom och tänka på när jag satt på toa förut? Eller jag kom inte och tänka på det riktigt och listade ut det själv egentligen, utan jag visste det redan.

Visste ni att när vi öppnar toadörren, alltså tar på handtaget, så tar vi på en massa olika kukar egentligen ;o eller inte själva kuken utan basiller eller vad man ska säga.. Det är sant för tänk er alla killar som först står och pissar förnöjt och inte tvättar händerna efteråt, utan bara tar på handtaget med handen dom har hållt på.. snoppen. Okej jag kan väl inte säga att jag har varit så duktig på att tvätta händerna genom tiderna.. men det ryktas om en viss svininfluensa, och då har jag börjat varit noga minsann.
Har blivit förkyld dessutom tänk om jag börjar få den influensan? :o eller det märker vi nog senare, om jag får mej en knorr eller inte. Kanske ett tryne också? Jojo minsann, när jag inte har bloggat på hela veckan nu när jag ska på läger kommer ni få en chock när ni ser mej.. ooops!

Jaja, jag sitter iallafall med min vän janine här :)
Tror ni mej inte? Nähä.. bildbevis!

Grr.. jag tänder verkligen på mej själv, ni ser nog att det gör janine med!

Ja men ha en trevlig kväll då allihopa, och vecka.. fast jag läju blogga lite mer :)
hähä
pussennnn

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Haha söt bild (:

Riktigt cool blogg!

2009-08-02 @ 19:00:35
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: issa

varför komme du inte blogga mer :(

2009-08-02 @ 21:50:11
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0