selånger

Det omöjliga har skett..

JAG GLÖMDE BORT ATT ÄTA MINA KALASPUFFAR IMORSE :o

Jag är så inne på att vara nyttig, att jag helt glömde bort dom! Så istället för en god sockrig frukost vart det lingongrova med grönsaker och fil med havrefras.. (eller en halv tallrik med det, fattar inte varför man ska äta så mycket när man ska vara nyttig. Man står sej inte alls längre på det, man spräcker bara upp magsäcken). Jag har alltså inte fått den här veckans kalaspuffar! Känns ganska coolt ändå, eller inte coolt, men typ.. bra! Jag har inte ätit kalaspuffar på 5 dagar! Wow.

Jag har duschat och faktiskt kammat till en mittbena, jag skulle testa nått nytt. Men det är bara för ikväll, för det känns mer som att snebena är linda :) mittbena är ju liksom janine, men vi kom överens om att jag skulle ha det ikväll på selånger så visst! Men imorgon blir det alla hårförlängningar, precis som det vart igår. Asfränt!
Fast där på bilden ser det ju inte så najs ut, ska platta håret och sminka mej och bestämma mej för vilka kläder sen så blir det nog tummen upp!

Det blir en kul kväll :) jag känner på mej det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0