selånger ikv igen

Jag mår inge bra idag, känner mej helt fylld av ångest.. jag vet inte varför, men jag har den där jobbiga klumpen i magen. Känns till och med som att jag bara vill lägga mej ner och grina, finns ju ingen anledning till det så förstår inte varför jag känner så. Måste väl ha sovit för lite antar jag. Känner mej tråkig, har tagit på mej en tjocktröja för jag vill gömma mej. Igår var jag så utstyrslad på selånger, men idag orkar jag inte ens ta på mej nå örhängen. Men men, sånna dagar har man ibland. Men inte kul när jag ska ut bland folk och borde vara glad! Får väl försöka vara glad ändå. Som ludvig, han låtsas sova ända tills han faktiskt somnar. Jag kan ju le ända tills jag faktiskt ler utan att anstränga mej? :) får väl prova det, för jag är ju inte ledsen. Jag känner mej bara ledsen. Eller typ.. ångest.

puss
Jag & söt emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0