roosa

Gud, det här går för mej! En annan kanske skulle tyckt det gick skit på faserna, men eftersom det är jag är jag hur nöjd som helst. Jag menar, när jag körde fas A sist fick jag 5/35 rätt, nu fick jag 16/35 rätt! "Bara" 19 fel :D:D det blir så mycket roligare när det går bra :)

Så ikväll ska jag vara hemma och plugga hela kvällen.. eller jag ska snarare vara hemma hela kvällen, inte plugga hela kvällen ;) kanske 10% av den.
Om 1 eller 2 veckor har jag uppkörning :o längtar sjukt mycket, men jag vet att jag inte är så stabil på moppen men det ska bli asroligt!! Tänk när jag har en egen retro, shit asså.. ska googla fram den jag vill ha och visa mor min.

Gissa vad som händer om 23 dagar då? Jo minsann, då fyller jag år :) det blir party då serru! Tjohoo =D 15 känns kung, moppe liksom. Hihi kan det bli bättre? :) undrar om jag ska till stan imorgon, för det är ju nån annan som fyller år före mej. Miss linnéa kempe! Hon måste ju få ett paket så får se vad jag kan skaka fram.

Ska duscha eller bada nu snart, i poolen. Det är 18 grader och det känns ju inte helt fel, så det blir nog ett dopp i den :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0