mjo så kan man ju också göra

Chacha,
hähä..

Hemkommen, vart så att jag var med bennyy :) vi gjorde väl inte så mycket, gick runt och sen drog vi till han och kollade på austin powers. Hahaha den är rolig :) nu har jag det roligt på msn med, är lite trött dryg typ.. som jag och issa kan vara ibland, hahaha jordens befolkning skulle dö om dom fick hänga med en konversation mellan mej och issa en sen seg kväll :D undra vad hon gör förresten?

Jag passar på att dra iväg ett sms, men hon sover säkerligen men får väl svar imorgon iallafall :)
Nu börjar jag somna.. eller va? Nu håller jag på att somna säger man nog,
så puss på er


Kommentarer
Postat av: issa bergman

jag fick aldrig nåt sms av dig :( hahah, asså jag fattar inte varför folk tycker vi är dryg ibland asså ;)

2009-08-11 @ 18:40:24
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0