med ellen

Ellen kom och hämtade mej med hennes moppe så for vi runt lite. Köpte godis på ica, satt och pratade om allt som hänt på senaste tiden. Kollade vilka klasser det skulle bli på mariedal, verkar helt sjukt.. hoppas iallafall att lärarna har koll på det!
Jag fick faktiskt köra ellens moppe, skit kul :D jag älskar att köra moppe, okej jag har gjort det 2 ggr, men det är skit kul :) längtar tills jag får en egen! Klarar jag inte moppekortet så köper jag nog en 30moppe så jag slipper fixa moppekort. Men vill ändå se om jag klarar det, för det är väl bra att ha moppekort ;b


Bällen och hennes moppe!

Jag såg väl inte lagom muppig ut i regnjacka, brorsans hjälm och en godispåse i handen?

Sen hade vi dragit hem till ellen, var asblöta för det regnar ju, då skulle hon skjutsa hem mej så då tog hon på sej kläder så hon inte skulle bli blöt. Vinterkläder!

Men nu ska jag käka pizza med familjen, får se om det blir mer ellen ikväll :)
puss

Kommentarer
Postat av: issa

från å med 1 oktober måste du ha körkort för 30moppe med ;)

2009-08-22 @ 18:35:41
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0