mat

HAHA vad är det här? Kolla :o http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/femmecup-2
Hahaha det är typ.. en menskopp? Ska man ba köra upp den i puppan när man ha mens och sen ta ut den och tömma den och sen stoppa tillbaks den? Guulligt.. alltså seriöst kolla! Lite tokigt tyckte jag iallafall.

Också skulle ni sett idag på smacken!! Jag och karro skulle gå på strandpromenad, så går vi en lång bit utan att det är en människa, sen ser vi en därframme och han sitter NAKEN! Jag ba "AAH blottarn!" typ, men så var det nakenbad :o oops liksom.. då vände vi.
Träffade fille och rappe där också så jag badade lite med dom, kasta oss i vågorna liksom ;> då ville karro hellre ligga och sola.

Men nu har iallafall kameran och internet kommit till rätta :'D så här är några bilder sen  tältningen.. vill inte lägga upp alla precis för det var en del!


Mamma och ludvig

Åka båt

Puss påre!

Dubbelring :D:D

Läs..musar

Maaaaaaat


Äh nu orkar jag inte lägga ut nå mer, ha det bra menskoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0