läger bilder!

Aldrig utan er.. hehe :$

Hanne =D

Eh ja, vad ska man säga? :)

Nämen va sött

Är det inte ännu sötare så säg? :'D

Bruds

Äh sluta skryt, min kamera är bättre.. eller?

Competition

Haha söligt

Tandborstning!

Sweeeeties

Lydia och elina

Haha snyggingar

Skala banan


Ja det har varit ett roligt läger minsann :) roligast var det sista kvällen när ludde kom, han är en skön prick han!
Var på tranviken, kom dit och då hade janine redan sovit i två timmar och det fortsatte hon med när jag kom så jag hakade på trenden så idag har jag alltså sovit.. och ätit pizza och plockat hallon, hemma hos momor och morfar.

Nu är karro här så jag ska hänga med henne you know (h)
puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha Erik kör oops jag tappade pennan :O :D

2009-08-09 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0