jannebanannananana!

Det vart inget joggande, jag gick ner i gymmet istället för jag började bli trött så jag ville inte gå ut. Tog ett lugnt pass, vill inte säga vad jag gjorde för det är ju så mesigt haha.. men jag sprang iallafall i 5 minuter (minst!) och det är ju iallafall dubbelt så mycket än vanligt (minst!!!). Good work there! Kanske börjar få bättre kondis för jag blivit duktigare på en sak.

Sen tog jag en dusch - skönt! Så har jag kammat mittbena så jag ska ha det tills nästa gång jag duschar, blir det väl :) bara när håret är blött som det går att ändra.. annars så faller den tillbaka till det jag gjorde första gången. Fast nu har jag ju inte janines bruna slingor..

På tal om janine.. jag saknar henne så himla mycket! :'( jag vill skicka sms till henne men jag är rädd att det ska kosta så mycket :o hon är ju i cypern. Jag drömde att hon dog i en vulkan i natt! Det var jättehemskt! :'o det får hon inte ha gjort!

KOM HEM!!!!

Okejokej nu andas vi.. 10 djupa andetag.
Jag har sett oc, det är alltid lika bra. Jag har sovmorgon till 10 imorgon, det känns ju nådigt bra :D ska sova jättemycket. Ska nog somna tidigt bara det att jag inte är trött, så vi får se hur det blir :D

Vi avslutar med en bild på saknaden..

Hihi hon hatar den bilden :)
puss :D

Kommentarer
Postat av: Janine Romby

hahah ses på skolan :D

2009-08-28 @ 22:42:38
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0