inge b-u-s för mej

Haha oj!
Jag har inte kollat på oc än :o har bara varit och duschat och inget mer, kom på det när jag stod med balsam i håret att det var väl bra onödigt att duscha när jag ändå ska träna sen ;o jaja..

Checka :)

Man ser väl inte så väl för att min webbkamera inte precis är tummen upp, men jag har fått bikini linjer fastän att jag bara har banden uppe när jag badar! :) så fort jag solar så drar jag ner dom. Jag har två linjer eftersom jag har två olika bikinisar. Men ni ska bara se min rygg då :D:D den är ännu brunare!

Det blir jobbigt till vintern när man ska till solarium och alla pengar bränns där, jag vill inte gå runt att vara blek ju. Och det där med brun-utan-sol, njae.. har aldrig provat på och är INTE frestad heller :o kleta in sej i massa, euw.. det tackar jag nej till!

Mmm nu luktar det mat, är svinhungrig! Och eftersom att jag är så nyttig från och med typ.. idag blir det, eftersom jag bara äter gosaker på helgerna, så ska jag gå och göra en sallad nu :) åt faktiskt banan och joghurt imorse, inga kalaspuffar! Whaaat liksom! Det räknas också som gosak.. längtar till fredag/lördag då det blir socker igen :D:D

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0