hos janine





Snyggare tokig om jag får säga det själv.

Jag är hos janne banan nuja :D vi gick hit i morgonfrilla genom hela vävland/edsgården för att fixa oss. Jag är klar för länge sen ja, men janine sitter och plattar håret nu hon. För bara fem minuter sen sprang hon runt och letade kläder, då hittade hon sitt linne men det var blött så hon satt och fönade det hahah..
Jag har lånat janines tröja :) den är fin men väldigt stor! XL till och med, känns som en pjamas hihih, men det fixar vi lätt med en knut. Sånna är kalasbra för alla tröjor som är lite längre!

Japp som jag trodde, kalasbra!

Jag är så söt idag, janine har jättemånga grisnäse bilder på mej på sin dator nu hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0