hos audio claudoi :D

Kan väl inte påstå att det gick så bra för mej på checkers.. alltså jag fattar seriöst ingenting. Blev ännu mer less när mamma stod och skulle förklara samtiditg som jag läste, bliev helt snurrig haha.. menn sen gick hon. Fick typ.. 5 rätt av 30. Det är alltid en början iallafall! Ska fixa det där kortet om det så är det sista jag gör :D haha nej men, jag kommer nog klara det.
host

Sen kom claudia dit, så stack vi till papperskungen och lämnade den blå mappen me moppegrejer så fick jag pengar. Vi åt på sibylla sen for vi hit till henne :) kul att träffa henne när hon har varit borta en månad. Fast det var bara 10 dagar, men det känns inte som det :o jajajaja. Nu ska vi hitta på nått, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0