godmorgon

Snart har jag 1000-inläggs jubileum! Då blir det fest här månitro! Är faktiskt uppe i 975 inlägg, på två år. Och det var lite när jag tänkte efter men det tar jag nog snart ikapp :D
Igår såg vi på saw.. den är inte så läskig den är mest äcklig. Tack och lov att jag råkade prata med mamma när grisen var framme! Annars hade jag vägrat följt benny och johan när dom skulle hem. Skulle jag ha gjort ändå :o för benny gömde sej i skogen och ville att vi skulle leta efter han.. jag och johan vägrade men janine gick in, men då fortsatte benny att gömma sej. Men sen så svek johan fega klubben och följde med janine. Då skrämde benny dom :D

Idag: Bada
Vart: Vet inte
När: Snart förhoppningsvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0