första skoldan


Godmornin sunshine ;)
Vaknade klockan sex av klockan, satte i plattången och snoozade till halv. Då var skitplattången färdig så det var bara att börja, känner mej faktiskt söt idag.
Och trots att jag somnade sent är jag inte alltför trött, hoppas jag inte blir tröttare till teorin på checkers heller! Funderar på att ta med mappen och vara kvar nere i timrå resten av dagen. Om mamma ska till papperskungen kan jag ju lika gärna skicka mappen med henne så är den inga bekymmer. Också tänkte jag vara busig idag.. jag har ju fått en hundring av pappa till nyckeln, funderar på att sola för dom sista trettio kronorna fastän att han ville ha tillbaka dom. Men vi får se hur det blir med det :) hihi.

Men nu måste jag börja stänga ner,
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0