d'oh

Haha är det här ett skämt? Ska det börja bli fint väder för att skolan börjar? Liite för sent.. det här ville jag ha igår eller nått, inte idag när jag måste städa. Blir ingen bio heller, claudia fick inte. Tror jag ska köpa en chokladkaka och kolla på oc hela kvällen. Eller just ja vi skulle få främmande.. då vill jag inte vara hemma, tycker det är jobbigt för då måste jag sitta vid matbordet och nicka och blabla.. inte kul. Orkar ju inte göra nånting heller! Vill faktiskt sova, om klockan bara var nio-tio nu så jag kunde somna. Det skulle vara skitbra, för jag vet när klockan är nio-tio ikväll så kommer jag vara skitpigg och helt plötsligt ha saker att göra. Men sånt är livet, visst?

Tråkigt jag har.
puss


Kommentarer
Postat av: linnéa

JAG SAKNAR DEJ!

2009-08-23 @ 18:20:20
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0