Ditt namn får hjärtat mitt att slå

 


Nu ska jag nog gå och sova, tror jag har lite att tänka på. Fast ändå inte, eller jag vet inte riktigt.
Kan iallafall säga att jag är helt beroende av låten häruppe, helt underbar. Att jag inte har hört den förut!

Jag tänker på gamla tider, framtiden och nutid. Tänker på livet helt enkelt :) undra hur mitt liv slutar, vad jag blir. Det är ganska spännande.. jag, karro och issa låg och funderade på det för kanske ett halvår sen. Vi skulle spå framtiden åt varandra, ganska lustigt hur det blev.

Issa trodde att jag skulle bo i en billig lägenhet i stan och ha en av- och på pojkvän. Jobba på ett kontor, ha lite taskig ekonomi och man kunde hitta mej på krogen lite då och då.
Medans karro trodde att jag skulle vara lyckligt gift, bo i en villa och ha många barn. Vara en typiskt svennefamilj.

Jag protesterade självklart och sa att vi syntes i los angeles ;) hehe.. antog att jag skulle bli en rik amerikansk skådis. Men det är aldrig fel med drömmar! Så sa rita till mej när jag faktiskt hade en riktig konversation med henne.

Nu ska jag faktiskt sova så det blir dag snabbare, för jag skulle vara med ellen imorgon :) det har jag sett framemot!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: karolina

hahahaha sa jag så?! haha herregud, nä men jag tror ändå att du kommer att sluta så :)

2009-08-22 @ 12:32:27
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0