dagen

Då drar vi igenom hela dagen då.

Den har väl vart helt okej, kom till skolan och gick till klassrummet. Fick fixa schemat, var helt knasigt, fattade inget så kan inte lämna några kommentrarer än. Fast en sak fattade jag! Sovmorgon till 10 på onsdagarna :D lika bra det, för dom riktiga lektionerna börjar på onsdag!!
Efter skolan gick jag och solade, sen moppekursen............ eller jag fick ju driva runt på timrå ett antal timmar där. Vart ju ett jävla liv när jag skulle till kursen, kristina. Råkade somna, inte konstigt eftersom han satt och pratade om miljö. Vad har det med moppen att göra? :o

Var med johanna, johanna och claudia efter skolan :) vi gick runt omkring ännu mer, och var hos johanna och snackade och sådär :)
Hoppas jag är brun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0