bus ludvig

Nu sitter jag här med en galande ludvig i mitt öra, haha sitter vid matbordet och han sitter brevid och skriker tokigheter till mej i örat, han säger att han är min storebror och jag ska göra som han säger PLUS att jag har joghurt på armen :o kletpojke!
Vi har sett oc, eller han som är uppmärksamhets beroende har sprungit fram och tillbaka framför tven och sagt att jag är en blöjtjej. Varför? Fel att vara tokig eller ;) haha han är seriöst gäälen.

Men nu gjorde han en tokig sak så jag sa åt han att titta mej i ögorna för jag skulle säga åt han att sluta på skarpen så tittar han mej i ögonen och börjar skela och kommer närmare och närmare. Hahaha alltså det går ju inte att hålla sej :o och nu när jag kollar på skärmen lägger han sej framför mej och kollar i ögonen :o plus att han rapar mej i ansiktet!

Usch men nu är det dags för payback..
puuussseeennn :D

Sen så stänger jag av datan så hörs vi inget mer idag :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0