äh palla sova

HEEEEEEEJ :D

vill ni höra om min kväll? Vet inte om jag orkar. Berätta alltså. Tänkte ju ringa issa nu men hon skulle ringa mej sen eller imoron vi får väl se antar jag! Inte se, kanske höra. Eller som patrik. Vet inte varför, kanske därför. Antar att han hade rätt.
Aa nu skulle jag ju ut och prata med matte, är ju hans bästavän youknow, men så glömde jag. Oops.Men jag trodde väl att han skulle knacka på. Fast jag sitter ju i lukas rum. Vart är han?? Vet inte, linus visste visst inte heller.
Jaja jag var på stan, idag igen. Med claudia :D:D provade skyhöga klackar, oops fick svindel. Ramlade lite, lekte spindelmannen (h) eller inte, tror ni att jag är barsnlig ööööööhh..
 Sen när hon skulle hem så skulle jag va med elina, hon bor ju i stan. Skulle till hemmakväll, gick på tok för långt. Haha inte bra lokalsinne den där linda inte.. men jag hittade henne till slut. Vi drog till elsapelsa :) minns när jag var där på "kalas", hhehhe.. byte av samtalsämne. Snackar jag i? :o mina kalaspuffar är slut ;o eller tallriken med dom.. skulle äta popcorn ja, vart visst inte så. Vet inte varför, får väl göra det.

Sen..

Vi var där, sen träffade jag eggah och bruzza :D roliga pojkar.
Lovade jag allt? Aa. Vart det så? Neej.

Tack för tuggummit!



Tror väl att hunden är pissis, lär väl pissa jag med. Och göra popcorn. FAN! Nu måste jag skria stor bokstav. ÖVERALLT MÅSTE JAG ÄNDRA! Har inte bloggat på hela dan, tänkte göra det förut men vart inge av. Hade annat för mej. Femtio öringar är allt jag har.. mm kul. Fick pengar till sibylla av mamma igår, fast åke ju till stan efter det. Så åt där också. Tror pengarna är slut? Kanske. Nu fick jag sms.. ska ringa nuja. Och pissa på hunden hahahhha med snareare..
.
men hurrni? Hör av er, för det vore ju.. tråkigt. Nej men kul menar jag. Nu tappade jag mobilen i golvet.. mindre kul

pusssssss! och strukl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0