ny start skulle jag tro

Kolla min nya header! Jag är as nöjd jag iallafall, feeettt snygg. Och nåt mer jag är nöjd med är hårförlängningen :) jag trivs kanon bra i den ska ni veta. Och vet ni vad! Dessutom ska jag börja blogga mer och längre nu, hihi. Jag ska försöka.

Det här ska jag bli bättra från och med nu:
blogga mer
inte skrika på mamma
sova tidigare
knäppa mer kort!
sköta
 skolan..
inte äta typ 500 mackor på en dag
hålla mitt rum städat
GÅ till skolan!
inte ha ig i fysik & kemi
få mvg i biologi (typ lycka till)

och sen.. ja, sen är det nog inte så mycket mer jag behöver bättra. Inget jag kan komma på iallafall! Vad duktig jag kommer bli då. Det är bra att liksom sätta upp mål och jobba emot, men det är ännu bättre att få nånting för målen. Vad ska jag köra med? Nåt jag vill ha.. det är ju pengar, såklart, och.. ja, det är väl det. Eller äsch, vi skiter i dom dära belöningarna. Jag kan väl göra nånting för skojs skull också!
Och när jag ändå är så duktig och är värsta super bloggaren, så kan jag ju berätta ännu mer om skolan. (Höhö, skolan - det eviga samtalsämnet..). Min mentor Roger hade ringt hem, såklart, och berättat lite om min såkallade attityd. Eller ja, min och Ellens är det väl, men han pratade ju om mej bara. Och det vi kom fram till är väl att mitt utvecklings samtal läju bli ganska långt, inte roligt alls, och jag ska försöka att inte skrika. För alltså, så fort det handlar om skolan så blir jag typ skrikig. Jag blir frustrerad! Men alltså så ska jag försöka att inte bli det. Också tror jag att det är dags att jag går till den där skolsköterskan och pratar lite med henne.. det är nog det som behövs, att jag måste ha någon att prata med. Ta inte det där fel nu! För jag har många som jag kan prata med, alla mina underbara vänner, men nu ska jag gå in djupare än djupast och då vill jag helst prata med någon som har tystnadsplikt helt och hållet, och som inte vet så mycket om mej. Men jag kommer inte våga gå dit! Jag kommer bli as skraj och sitta där och hålla tyst.. buhu, det kommer inte gå nå bra.. men jag ska ju försöka. Mitt nya ord som jag ska slita ordenligt på - försöka. Läju.
Mh justja, också ska jag och Ellen gå till Pia och fråga vad sjutton vi hade gjort som var så hemskt idag då. Jag vet att jag inte ska lägga min energi på det, mamma, men vi ska bara snacka lite vett med våran gympalärare. Också sista timmen var det visst den där tjejgruppen. Oops, där pirrade det till lite i magen! Haha seriöst, va fånig jag är. Det kommer bra! Visst att det kommer gå bra? Säg att det gå bra. Vi säger det på tre, 1.. 2.. 3.. DET KOMMER GÅ BRA! hehe :)
Också ska jag sola imorgon! Men linnéa :) Vi ska till stan på sollariumet. Men jag måste fixa pengar till busskortet också.. hm, undra hur det ska gå när jag visst råkade fixa lite extra i månadspeng också.. men busskort är ju livsviktigt typ, sällan gå till stan liksom!

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...


Timbuktuuuuu!!!!



Vem har långt hår helt plötsligt om inte jag? :'):')

hihi, men nu ska jag gå och göra mej några mackor..
Jag börjar bättra mej med det imorgon :);)

Kommentarer
Postat av: karolina

det löser sig, allt löser sig, om inte direkt, så löser det sig med tiden :)

2009-04-22 @ 20:22:51
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/
Postat av: ellenor

ja! blir så jävla arg när folk (LÄ) du vet ljuger! det ska vi fan ta upp och jag förstår fortfarande inte vad pia menar med att vi har dålig atetyd, jag är precis som vanligt! jag frågade en fråga.



-Pia, vad menar du med att jag har dålig atetyd?



ellenor: hur många tror att jag fick svar på det? nää precis ingen, en massa babbel bara, (inget) nääe inget svar på frågan! HUR FAN SKA JAG VETA VAD JAG SKA ÄNDRA PÅ DÅ?! ganska svårt att ändra på nått man inte har nått svar på?! äre bara jag som tycker det?

2009-04-22 @ 21:27:38
Postat av: ellenor dahlström

m, det äre nog dags för..

jag hatar dom som ljuger om skolan du vet vem jag syfter på. jag pratade med pia idag och jag stälde en fråga den var så här:



Pia, vad menar du med att jag har dålig atetyd?



svar på frågan: Hur många tror att jag fick svar på frågan? nääe precis ingen! nääe helt rätt jag fick inte ett enda svar på den frågan, ut hur hennes mun kom bara massa babbel!

hur fan sk ajag kunna veta vad jag ska ändra på om hon inte kan säga vad det är för fel på den!

det är välding svårt att ändra på nått man inte förstår, och ingen förklarar!?

det är så jag tycker iaf.

ALLT KÄNNS SÅ JÄVLA FEL!

2009-04-22 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0