ponthusssss!<3

Här sitter jag och sjunger Akon :) Kvällen räddades av Ellen, hon kom så pratade hon med min mamma och pappa så vart vi snälla mot varandra allihopa hihi. Det är jag som har hets, förlåååt mamma, förlååååt pappa.
Vi gick ner och köpte redbull på OK, fast vi hade inte tillräckligt med pengar, saknades tre kronor, men det fick vi av nå snälla pojkar där, tack så mycket! Gick ner på ib en snabbis för jag vart så piss nödig, sen var vi med Adam och Ponthus :) vi typ satt i trapphuset. Roligt iallafall! Sen hämtade pappa oss vid tolv, så skjutsade vi hem Ellen. Ska bara skriva klart det hära, sen ska jag sova.
Imorgon åker jag till Sollefteå! Så jag måste packa också, men jag kliver upp tidigt imorgon och gör det, så sover jag ut ikväll. Eller i natt, eller vänta, sova ut gör man ju på morgonen? Man somnar ju bara på kvällen. Så är det ju. Så jag sover ut imorgon på morgonen! Fast hallå, det kan jag ju inte göra om jag ska upp tidigt? Vaaa? Haha nu blev jag fundersam. Men det är ju lätt hänt om man heter Linda hihi. Jag är värsta pigg! Kanske för att jag drack 3 och en halv redbull, Ellen ville bara ha halva hennes så då fick jag resten av halvan och den andra hela. Det var sneeelt, fatt jag gillar ju sånt där socker aktigt. Visste ni att det är typ pungkula i energi dryck?! Adam och Ponthus sa det, det är iallafall nåt sånt i det. Det var ju lite små äckligt, det är det som taurin. Kan ju säga att jag klurat ett tag på vad det kan ha varit men nu vet jag ju det.
Jag är glad! Jag känner i hela kroppen, jag känner mej värsta lätt, värsta glad. Det känns braa! Hihi. Och mitt påskägg är tomt, haha snacka om tjock? Fick det imorse och nu är det tomt! Eller det är inte tomt, det är bara äckliga godisar kvar. Så det räknas ju nästan som tomt. Men jag misstänker starkt att nån har varit och ätit i det, typ Lukas kanske. Men det gööör inget.
Nu avslutar jag detta blogg inlägget ;>

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs linda vettu. lillen

2009-04-12 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0