torsdag

Nu sitter jag på mentors samlingen på skolan, har fått utvecklingssamtalstid. 29 april, klockan 16.10. Läju ska ändra på det för jag tror mamma och pappa jobbar då.
Jag gick inte till skolan imorse, jag fick skjuts. Kom hit runt halv, helt ensam i korridoren, så gick jag till min efterlängtade sminkväska och sådär, nu sitter jag här. Karro sitter och fnissar lite vid andra datorn, och nu fick jag ett sms. Från Wermelin!
I helgen vill jag vara med Ellen, eftersom att vi måste skärpa oss för att få ha lektioner tillsammans. Så om vi skärper oss nu dom här två dagarna borde jag få vara med henne hela helgen, visst? Det är ju värsta dealen!

jaja,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0