söndag

Åh, vet ni vad jag ska göra idag då? Jag ska på kina resturang! Med typ hela släkten, på mammas sida. Hoppas jag får friterad banan med glass! För det är så gotttttttttt! Förresten så har jag kommit på värsta idén, fast neeej jag ska inte säga den. För den handlar om pengar, och det känns som att jag bara pratar om det. Så jag skippar det ;* men vet ni vad jag och Linnéa ska göra då? Vi ska dela på en hårförlängning :O whaaaat, ska jag ha en sån? Hihi ja det ska jag. Bara det inte ser förjävligt ut, för då har jag slösat mina pengar på ingenting liksom. Faast.. det är väl bara att sälja den då.
Haha, det ligger typ tuggade tuggummin över hela skrivbordet här nere, och ett äppel skrutt. Det märks att det är min plats ;d hih. Jag sitter och håller på med en bloggdesign nuja. För den förra togs bort? Jag fattar inte varför. Eller jo det gör jag, för att webbsidan gick ur eller nåt sånt. Så nu blire en ny! Snyggare dessutom, hoppas ja.

Nu är den klar och nu ska jag lägga upp den!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Kempe

svar från kommentaren i min blogg:



men bara så föräldrarna inte läser de man skriver så är de ju lugnt. för min mamma läser min blogg hela tiden, de är sjukt irriterande. pluss bergströms mamma läser den också. de blir ju roligare att skriva om man kan skriva EXAGT va man har gjort den dagen eller kvällen tycker jag då :O

2009-04-05 @ 14:52:56
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0