sen kväll med linda

HAhahahahahaha, vet ni vad det roligaste ordet på hela jordklotet är? Fjärt. Enligt mej alltså. Jag kan inte höra det ordet utan att börja skratta lite för mej själv, eller ja, högt kan väl också hända. Men det passerar mej aldrig utan ett leende!

Vilken bekännelse.
Men så är det!

Härligt att det var sista skoldagen den här veckan, det gick iallafall super idag. Var med på gympan, bad woho! Livräddning och så, och sen fritt bad & sådär. Så var det tjejgruppen idag igen också, gick väl bra den med.
När jag är på skolan ringer mamma och säger att jag absolut inte får göra något efter skolan, utan jag måste gå raka vägen hem. Varför? Jo, det märker du när du kommer hem! sa hon. Så jag gick ju där och tänkte att det skulle vara värsta överraskningen, liksom.. vad är det som skulle göra mej hur glad som helst som dom överraskar mej med. Så börjar jag typ skrika när jag går där brevid issa, och bara hoppas på att mamma kommer med ett kuvert och ber mej öppna det, och i det så är det en jätte färgglad biljett till Hollywood! Att jag skulle få bo där i en månad, fatta skönt.. men det var ju inte så. Ronja var hos mej istället, hon var överraskningen. Vi har typ lekt med Luvdig hela dagen och klätt ut han och grejer ;o haha. Så åkte hon hem runt nio och då var jag med Issa! Vi gick bara runt med hennes hund och pratade och sådär. Från och med nu ska hon & jag börja kalla oss för Bergman och Henriksson, vi heter inte Isabelle och Linda längre! Vi kom fram till att vi liksom kände oss mer speciella och som nå hårdingar om vi kallade oss för efternamnen. Fast egentligen trivs jag bra med bara Linda, men jaja.
Tjugo i ett är klockan, undra om man ska sova? Jo, det vore ljuvligt.

 

Jag hör typ kråkor eller nåt ute, ganska läskigt :o känns som att dom ska störta in i rutan!!!!!
Det går inte att lita på djur.. (det var också en sak jag och Issa kom in på ikväll)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0