sen kväll med bellen

SeN kVäLl aT mSn MeD eLlEnOrRrRRrrrrrrr
haha förlåt att jag kommer vara dryg nu, men jag har bara så himla roligt. jag är så himla rolig, ellen är så himla rolig. vi är så himla rolig!



Hahahahahahha, sen då, då kör vi igång med camen



vad som mer hände i camen det får ni inte veta ;););) hahah neeej ja driver med er

sen då, ellen, hahaha...



Ellenor Dahlström säger:


sdlkajsdlkj <<<328498u <ihdkj<dkj asd


linda säger:

åh:')


linda säger:

91823u98q3u4emq239urfp osadifcj lksdjfn lasdkjfhaö wdjaåsdf sd7fsdg 7d75dr8g7d f


Ellenor Dahlström säger:

vet du vad det är?


linda säger:

aa


Ellenor Dahlström säger:

vad?


linda säger
:

hemlis


Ellenor Dahlström säger:

haha jag gjorde bara


Ellenor Dahlström säger:

ladkhvsalskjfhab axv.b-sdb.axja äväkaäv

Ellenor Dahlström säger:
så, tröck bara


Ellenor Dahlström säger:

och du trorde säkert att de var någe

linda säger:
vaaa??? ja det är klart. åhh nu vart jag grundlurad! åh, haha ellen då..

Ellenor Dahlström säger:
haha!! men nu ska jag sova, glöm inte att vi ska prata om vårat sex-liv imorgon ;)



Åhhhh, lillgumman! Jag måste berätta så fort ser henne imorgon, att det inte alls var något hemligt språk jag hade! Som betydde nåt! Haha, åh vad jag skrattade här för mej själv.

Och nej jag och ellen är varken konstiga, egendomliga, speicella eller lesbiska. vi är bara som vi är!

Kommentarer
Postat av: ellenor

haha, NEJ är inte lesbiska eller nått det är bara jävligt roligt att ha roligt ;D hahahaa! haha jag satt också och skratta för mig själv :D hahhaahhaha



LINDAaa LINDAaa LINDAaa jag lysnar på låten !!! dit jävla luder med vofflar håt och puder!! hhahahaha (Y)

2009-04-11 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0