onsdag

jag tänker inte deppa för nåt som inte finns.


Men hallådär! Jag är så paff, för jag verkar ha ändrat musiksmak helt och hållet. Jag orkar inte sitta på the voice längre, nu vill jag bara höra svenska låtar. Typ eftertänksamma, förut ville jag bara höra engelskt blaj som jag typ inte fattade nånting av. Som nu! Vet ni vad jag lyssnar på? Sonja Aldén :O hon har jag alltid vart as less på, typ "men palla hon är en svensk schlager tant.." men nu sitter jag här och hon sjunger in i mina öron. Och ja, det låter bra. Men nu ska jag ändra lite på det, Adam Tensta.
Idag solade jag och Kempe! Hoppas vi blir nå brun då, det kommer inte på en gång utan det ploppar upp om nå dagar. Efter vi solat for vi till henne, där fixade hon sej och jag kollade på när Elin dansade och spelade annorlunda musik ;D också pratade jag med Johanna lite också. Vid sex-tiden for Linnéa till gården och då åkte jag till Timrå, stötte på Ellen så jag gick med henne ett tag. Eller jag typ följde henne en bit hem.. sen satt jag nånstans i en hel timme, mobilen avslagen och allt. Ville bara vara ifred. Sen gick jag hem och fikade.
Jag gick på tjejgruppen idag, det var roligt och jag ska fortsätta gå dit. Det är på måndagar och onsdagar. Men vad vi gör där & så kan jag inte säga eftersom att det är tystnadsplikt youknow. Men vi lekte bara lekar och sådär idag ändå så. Jag älskar att leka! Jag är som en liten barnunge. Eller jaja okej, jag ÄR en barnunge :)
Jag glömde sminkväskan och mp3:n på skolan.. känns tungt. Närå, men jag ska gå tidigare till skolan imorgon så jag hinner fixa mej där.
Men nu känner jag mej inte så pepp, så jag avslutar mitt blogginlägg här.

Hare så bra.


Kommentarer
Postat av: Läsare

Hej du!



Du kanske inte kommer ihåg mig, jag kommenterar inte i din blogg så ofta, men ändå klickar jag mig in hit ibland för att se vad du har för dig. Konstigt att man kan börja intressera sig så mycket för nån annans liv egentligen!



Jag läser detta inlägg, och blir lite tårögd på köpet. Det glädjer mig att tjejgruppen var rolig, det låter som en bra idé att kunna prata med andra och veta att det som sägs stannar inom väggarna. Skönt att du verkar vara på "bättringsvägen" så att säga. För enligt dina tidigare inlägg har du verkat lite nere.



Det är inte så lätt att försöka tänka positivt som så många tror. Vi är alla olika, men det gäller att hitta små ljusglimtar i vardagen. Sånt du tycker är roligt helt enkelt.



Lycka till! //Läsare

2009-04-22 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0