majbrasadagen

Ska till Skb och vara med Linnéa mfl ikväll :)
har precis fixat klart håret, det vart as fint med blekningen iallafall. Ska inte ha hårförlängning ikväll. Alltså mitt hår är jätte snällt med mej idag! Det är precis som jag vill! Fast det var det inte i morse, men nu så :) Ska ha jeans och linne ikväll, och min skinnjacka. Jag läju inte frysa då, eller? Förhoppningsvist inte. Ooops, nu missar jag tio över bussen.. får ta tjugo i sex då. Undra om jag ska köpa en coca cola på vägen? Det vore ju gott.
Nu ska jag borsta tänderna för jag har inte gjort det på hela dagen, naajjsss. Längsta tiden jag inte borstat tänderna på är nog 1 helt dygn, att jag gjorde det på kvällen, sen inte på morgonen och inte på kvällen därpå heller, men på morgonen. Fast det är kanske inte ett helt dygn? Eller så är det mer än ett dygn? Det är iallafall mitt rekord. Undra om jag ska skippa att borsta tänderna nu och börja på ett nytt rekord nu?
Hahah nä jag skoja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0