kom ihåg mej då

hej, klockan är mycket ska nog sova typ snart. ellen är här, men hon sover redan. vi har varit med adam och arvid ikväll. vi var ute, jag frös om mina korv fingrar. sen när vi kom in så visade jag upp mina lill tå naglar för ellen.
jag har inte bloggat på ett par dar. har inte haft lust. jag är trött, men jag orkar inte sova. jag saknar ponthus. på söndag eller måndag åker jag till sollefteå. kommer hem på onsdag. jag ska hälsa på linn, det blir roligt! då på tisdagen ska jag följa med henne när hon ska boxas, men jag ska vara med jag också, undra hur det ska gå. nu kom jag på en grej, jag måste ju ta mitt handleds piller. jag ska göra det nu, sen ska jag sova. kommer inte in på bdb för datorn är för seg.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0