jöasjf

Hej gullifjuns :* jag har solat idag! Och aprillat! Och badat! Och simmat! Och varit på birsta! Och ätit pannkakor! Och åkt kundvagn! Och... hm, jaru? Nä, det där var nog det som var dagens höjdpunkter! Roooooligt va???? Fast jag blir inge brun på 8 minuter ;o jag tror jag måste höja tiden lite, så jag får lite färg på mej. Jag är vit som ett elefant ben! Neeej, jag skojar. Så vit är jag inte. Jag är inte så vit, jag har lite färg på mej. Lite granna, inte sådär överdrivet, men lite har jag iallafall. Kanoners! Jag har ätit banan nuja, det var länge sen. Man får så äcklig andedräkt av banan, det är därför det inte händer så ofta. Men idag!

Nu kommer Lukas och ska ha datorn, det är ju hans förstår ni. Den där tjocka burken har inte kommit till mitt rum än! Skulle jag få den eller inte? :O:O:O


pusssssssss

jo juste, jag har vart med issa :D fast det trodde jag att jag redan skrivit, men det hade jag visst inte.
hihih


"MEN LINDA!" / lukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0