direktrapport från sollefteå

Nu är jag framme uppe hos Linn! Åkte bil med hon och hennes föräldrar, också svängde vi in till Emanuel som är en bekant och åt lite kakor och sådär. Fortsatte, och när vi kom hit åt vi på Sibylla. Sen köpte vi lite fika eller mat och sådär, så imorgon blir det kalaspuffar till frukost! Också har jag en redbull med mej, vet inte när den slinkar i men förhoppningsvist snart. Men då kommer jag väl bli så jobbig.. :$ men det får hon stå ut med hihi, vad skulle hon annars räkna med när hon bjöd hit mej?
Också har vi köpt Ben & Jerreys glass, har aldrig smakat det. Så det blir nå nytt, har hört både det ena och det andra om det. Linn håller på packa upp så det är därför jag sitter här, men nu  verkar hon klar så hejdååååååååååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0