bajsssss



Idag har jag gått helt utan: smink, hårförlängning och humör till skolan. Eller hårförlängningen tog jag av mej under dagen men ändå. Jag har kännt mej helt tom, utan någon känsla alls. Jag orkade inte ens klappa till Ellen när hon försökte reta upp mej på matten. Wow. Jag har pluggat idag, på alla lektioner. Samma igår, då pluggade jag också. Det är inge roligt. Men när jag ändå inte har lust till nåt annat, så är det väl lika bra. När skolan slutade och jag fick "lite" kakor i magen, då vart humöret bättre ett tag. Nu är jag as trött. Jag är barnvakt, ska se på Pokémon med Ludvig.. men det är ju inte ens kul! Tror jag, har inte orkat kolla efter än. Inatt åker Ellen! Skulle också vilja åka iväg, känner verkligen för det just nu. Men vad sla kag göra utomlands? Sola, men det känner jag inte för. Eller jo det gör jag väl men. Jag vill inte åka iväg med familjen, inte ens med nån kompis, jag skulle vilja åka iväg helt ensam, faktiskt. Så man får bestämma allting själv, för annars blir det ju två viljor, och ja det skulle ju bli lite kämpigt.

jag tror jag ska sova snart
för jag ska va med ellen sen
och efter det ska jag sova till 5
och då ska jag gå ut på promenad
och smsa med ellen som åker bil

hare braaa

Kommentarer
Postat av: issa

hihihihaihahhaohaohaohaohhoahaihaihaiahiahoohohaHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAUHIHIHIHIHIIHIHIHEHEHEHEHEHEH





fjärt!

2009-04-29 @ 18:03:51
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: issa

HIAHIAHIHIAHIHEIHEOOEHOEHEOHEJEHEHEEJHHREIHIHAIHEHAHAHAHAHAHahahahhahahahahhahahaHAHAHHAHAAAHEHEHEH heheeheheh ihihihih HAHAHAHAA





fJäRtIs

2009-04-29 @ 18:04:56
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0