baka en kaka

okejokejokejokejhej.

jag har bakat idag, jag och mamma vetu. för att jag fyller år! ja! fast inte förens nästa onsdag, om åtta dagar. ja, nästa onsdag om bara 8 dagar. här är min önskelista:

SingStar Rock ballads
Filmkamera
Simple plan biljetter
som är utsålda tror ja ;'o
Presentkort på IKEA
Skrivböcker
Kläder
Nån bra bok
Pengar
Film
Skinnjacka
Trippeltång
Paris Hilton - can can (parfymen)
Minneskort till mobilen
TV, dvd, boxer
Örhängen och shit
Red Bull



red bull, vad står det där för? det har jag väl aldrig druckit? en gång, för 2-3 år sen, när jag fick smaka en litenliten klunk av någon på ett läger. då tyckte jag att det smakade konstigt. men åh, energy drinken på lidl är ju god så nu har jag ju lärt mej att dricka sån läsk. så ge mej red bull! jag vill ha red bull! as bra att ha på morgonen ju, då när man är lite väl trött.
men men.. jag och mamma bakade iallafall idag då, först bakade vi nåt som jag kallar för Äppel-Kanel-Kaka, fast det är inte äppel i dom men jag har alltid trott det., dom heter typ Havre Kanelbullar. Efter det bakade vi nåt annat, det hette nobless-kaka. men jag satsar hellre på att äta smeten så nu sitter jag här med fett ont i magen och har bestämt mej för att inte äta på 3 veckor.. vi får väl se hur det blir med den saken.

kanske skulle ta och smaka en nobless kaka ändå, mamma är ju hos grannen. hon ser inget.. eller nej! jag vill ha en havre kanelbulle! MUUUUUUMS VAD GOTT! åh en sån ska jag ta! eller nej, justja. nej, jag kom av mej. jag ska inte äta nå kakor. förutom på onsdag på min födelsedag. innan dess ska vi baka chokladbollar, drömmar och schackrutor också. det blir roligt.

jag funderar på det där med kalas då. när man brukar bjuda hem kompisarna.. jag vill ha ett sånt, men jag vet ju inte vilka jag skulle bjuda. jag är ju liksom med alla typ! åhå, sånt där är så himla jobbigt.. skulle ju kunna bjuda bara 3-4 stycken också, så blir det överraskning och mys sådär. det är ju mys, men det känns så konstigt att ba dissa vissa då. men jag ska fundera på det. åh jag klarar inte av sånt..

jaja. nu är det bara en kvart kvar till simpsons!!! jag har väntat på det heeela dagen, därför jag åkte hem imorse, så jag skulle vara säker på att inte missa det. jag menar, det börjar ju 16.05, jag slutar väl runt 15, och tänk om jag typ gör illa mej på vägen? och får åka till sjukhuset istället för hem till simpsons? vågar ju inte satsa liksom, så tänkte "äh, jag drar hem nu så hinner jag nog se simpsons iallafall". plus att nu kommer mina bröder tro att jag är seriös med det där.


äsch, ska och pinka nuja .


adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0