vad betyder bridge? eller om det stavas brigde?

hahaha, nä issa, pappa vart inte förbannad och kastade stereon i golvet, han vart arg en annan gång och tröck så hårt och typ fick nå psyk på stereon så den gick sönder eller nåt ;D haha, men nu var det jag som sa åt han att kasta stereon i golvet för jag skulle ha min simple plan skiva annars flyttar jag eller nåt sånt.. huhu :P
på birsta hade jag och mathilda det bara trevligt, åt där och sådär. och köpte hårinpackning till mitt hår som känns som nå häx hår just nu, mysigt värre.
ikväll blir det å va med issa bara hon kommer hem från birsta där hon va nu också :)

och nu skaj ag titta på made, det har jag inte gjort på evigheter. eller jag vet inte om jag orkar, men kanske.
pusseeeeeeeennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0